Politica de Retur

Retur simplu in numai 4 pasi

Ai dreptul de a returna produsele comandate din magazinul nostru in termen de 14 zile calendaristice, fara a fi penalizat si fara a invoca un motiv, de la data in care personal sau persoana desemnata de tine a receptionat produsele comandate.
In cazul in care doresti schimbarea produselor poti solicita acest lucru in termen de 14 zile calendaristice, fara a fi penalizat si fara a invoca un motiv, de la data in care personal sau persoana desemnata de tine a receptionat produsele comandate.
Poti returna/schimba orice produs daca acesta indeplineste urmatoarele conditii:

  • Produsele primite de tine nu au fost desfacute sau desigilate.
  • Produsele returnate sunt exact in aceeasi stare ca in momentul livrarii, iar documentele si ambalajele produselor sunt intacte.

In cazul tuturor produselor, folosirea lor, fie si numai o singura data, anuleaza dreptul tau de a le returna.

Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, instructiunile de lucru si certificatul de garantie primit si toate documentele cu care ti-au fost livrate.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, PetMagazin are dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea ta, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala ta.
Aceste dispozitii se aplica conform O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Ai dreptul sa optezi o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile legii in vigoare.
Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.
In cazul in care produsul/ele sunt intr-o stare care nu ne permite re-comercializarea lui/lor ne rezervam dreptul de a refuza returul.

Important: Toate cheltuielile aferente returnarii vor fi suportate de tine iar rambursarea contravalorii produsului/elor se va face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retragere. 

Valoarea taxei pentru returnarea produsul, difera in functie de volum si greutate.

Faci 4 pasi si returul este rezolvat:

Pasul 1:
Trimiterea si inregistrarea cererii de retur.
Trimite un e-mail pe adresa: relatiiclienti@petmagazin.ro, care sa contina:

  • Numele si prenumele.
  • Adresa de e-mail pe care s-a efectuat comanda.
  • Numar de telefon.
  • Numarul comenzii pentru care se solicita returul.
  • Numarul facturii primite la livrarea comenzii.
  • Produsul/ produsele pentru care se solicita returul.
  • Optiunea dupa returnare: „Inlocuirea produselor”, „Returnarea banilor.”
  • Motivul returnarii produselor (nu este obligatoriu dar te rugam sa il precizezi pentru a preveni pe  viitor).

SAU

puteți completa și transmite electronic Formularul de retragere CLICK AICI. Dacă folosiți această opțiune vă vom transmite prin email confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pasul 2:
Intr-un interval de 2 zile lucratoare de la primirea cererii de retur, te vom contacta pe e-mail pentru a-ti furniza informatiile necesare pentru returnarea produselor.
Dupa aprobarea cererii de retur vom trimite curierul la tine sa ridice produsul/produsele pe care vrei sa il/le returnezi.
Pasul 3:
Returneaza produsele la adresa specificata de operatorul nostru.
La primirea coletului, produsele vor fi verificate pentru a se constata daca indeplinesc conditiile anterior prezentate.
Pasul 4: 
Iti vom rambursa contravaloarea produsului/elor, dupa caz a costurilor livrarii, in termen de 14 zile calendaristice  de la primirea notificarii de retragere.

In cazul in care produsul/ele sunt intr-o stare care nu ne permite re-comercializarea lui/lor ne rezervam dreptul de a refuza returul.

In cazul in care doresti informatii suplimentare sau ai neclaritati privind clauzele sau procedura de returnare ne poti contacta prin e-mail sau la numarul de telefon afisat pe site.

*Daca un colet nu a fost receptianat de catre dvs. este necesar ca la urmatoarea comanda plata sa fie efectuata in avans.

In cazul nereceptionarii celei de-a doua comenzi, valoarea transportului tur-retur va fi calculata si scazuta din valoarea aferenta comenzii.